יום חמישי, 7 באפריל 2011

ולסיכום...

קראתי את  הספר   מועדון  הנסיכות  הנסיכה לורן. בספר  מסופר על נסיכות ויש  להם מועדון, פעם אחת הן הלכו לתערוכת  היהלומים  השנתית  וגם שם היה להם כיף, הם גם התארחו שם והיו שמחות, ובספר  של מועדון הנסיכות הנסיכה איימי הם גם הלכו לנשף......
הדמות שהכי אהבתי בספר היא הנסיכה לורן, היא הדמות הראשית בספר, המראה החיצוני שלה הוא : יש לה פוני, שער ארוך, שמלה נוצצת וכתר יפה. מעשיה טובים, היתנהגותה חברותית. אני חושבת עליה שהיא נסיכה  חמודה,  היא אוהבת לעזור לחברות שלה. יש לה קשרים עם כול הדמויות למשל עם הנסיכה סופיה- הן חברות טובות. הייתי רוצה להיות חברה של כל הנסיכות שבספר, כי הן חמודות.
ולסיכום אני ממליצה על הספר  מועדון הנסיכות הנסיכה לורן כי זה ספר מענין מאוד!
אני מאוד נהינתי כאשר  קראתי את הספר הזה. אני בטוחה שאם תיקראו גם אתם תהנו .
מנועם

תגובה 1:

  1. הי נועם,
    מאוד נהנתי לקרוא את הרשומה שלך, כל הכבוד !
    תוכלי להוסיף תמונה של הספר, הסתכלי בבלוג של נתנאל ושל גל.
    להתראות
    מיכל

    השבמחק